Ghule


Potwory, które noszą nazwę Ghule ze względu na ich zwyczaje powstają wyłącznie z darów, które zostały odrzucone przez swoich posiadaczy. Może to nastąpić w różny sposób i nie zbadano do końca jakie konkretnie czynniki wywołują ten proces, jednak w każdym z przypadków użytkownik tracił kontrolę nad mocą, a ta powoli zaczynała się przekształcać w energię służącą do wytworzenia przyszłego poziomu zerowego ich ewolucji. Objawy, które są widoczne u takiej osoby to przyspieszone tętno, zwężone źrenice, blada skóra, a także stany lękowe, a także chroniczny brak snu co prowadzi do zmęczenia i rozdrażnienia. Jakieś dwa trzy dni przed samą przemianą u wszystkich ofiar stwierdzono wystąpienie światłowstrętu co pozwala sądzić, że następuje częściowe przejęcie kontroli przez przyszłe zarodki Ghuli.


LVL 0

Gniazdem przyszłych Ghuli jest swego rodzaju kokon. To właśnie z niego wykluwają się tysiące małych istot do złudzenia przypominających  motyle, które w nocy wydzielają delikatną poświatę zbliżoną do ich barwy. Ich skrzydła mają ciemny odcień fioletu, a pozostała część ciał "owadów" jest czarna.

Te pozornie nieszkodliwe istoty nie posiadające jakiś szczególnie wyróżniających umiejętności latają sobie po świecie (jako ciekawostkę zauważono, że światło słoneczne je drażni i starają się go unikać) nie zwracając na siebie większej uwagi ludzi wokół nich.

Mają one upodobanie do kąsania skóry ludzkiej wysysając im krew, a ostatnie badania pokazały również, że wysysają również coś w rodzaju "energii życiowej". Nie jest to niebezpieczne w przypadku jednego ugryzienia, a nawet nie wszyscy je zauważają. Jeśli nie jest jedynym źródłem pożywienia w obrębie 100 km2 to raczej nic się potencjalnej ofierze nie stanie.

Czasami, jednak kontynuują gryzienie konkretnych osób co może być wskazówką, że posiadają ponadprzeciętną ilość "energii życiowej" albo mogą być nawet posiadaczami daru, ponieważ wszystkie potwory niezależenie od poziomu ich rozwoju ciągnie do osób będących w stanie wykorzystać nadnaturalną moc.

Kiedy już zbiorą wystarczającą ilość energii szukają bezpiecznego i mało uczęszczanego miejsca w którym kilka motyli (średnio około 20-40) przeobraża się w początkowo mały trupio biały kokon, który ma być zalążkiem 2-5 potworów stojących wyżej w hierarchii ewolucji.

LVL 1

Ich poziom inteligencji jest dosyć niski co skutkuje, że ich ataki zawsze mają niemalże ten sam wzór i o ile ktoś jest użytkownikiem mocy przystosowanym bezpośrednio do walki nie stanowią one specjalnego wyzwania.

Przypominają zlepek przypadkowych części ciała różnych zwierząt. Najczęściej można bez problemu wyróżnić głowę, tułów oraz kończyny, jednak zdarzają się przypadki, w których pysk znajduje się na kończynach bądź reszcie ciała.  Często liczba ich elementów cielesnych przekracza normę, np. posiadają kilka głów, sześć zdeformowanych kończyn ect. Naukowcy nie doszli do tego, co konkretnie wpływa na ich wygląd.
Podobnie, jak ich umysł również ich moce są dosyć mocno ograniczone. Ich pazury są niezwykle ostre i są przesączone ich swoistą trucizną w niskim stężenie, która jest w stanie zabić człowieka, jednak użytkownik mocy bądź osoba posiadająca dar zostanie sparaliżowana bądź częściowo unieruchomiona (zakres obrażeń i paraliżu zależy od tego, jak mocno postać oberwała).
Posiadają również kły w których występuje tego samego rodzaju trucizna, aczkolwiek w o wiele wyższym stężeniu mogącym zagrozić nawet osobie posiadającej dar.
Wokół ciał Ghuli gromadzi się dziwna gęsta mgła, która utrudnia poruszanie się i walkę w jego obrębie, a nawet okazjonalnie może zaszkodzić (w przypadku, gdy ktoś się jej za dużo nawdycha).

LVL 2

W momencie, gdy poziom 1 uzyska wystarczająco dużo energii przeobraża się w poziom drugi. Towarzyszy temu wybuch na małą skalę oraz wytworzenie znacznie większej ilości "czarnej mgły", która w zasadzie zaczyna przypominać czarny piasek.

W przeciwieństwie do swojego poprzednika ten osobnik cechuje się inteligencją na poziomie przeciętnego człowieka, dlatego walka z nim jest o wiele trudniejsza. Ich wygląd na tym etapie ewolucji znacznie się od siebie różni. Mogą poruszać się zarówno na dwóch, jak i czterech kończynach (o wiele rzadziej występują z 6- i 8- mioma kończynami)  jednak wszystkim towarzyszy czarny piasek, który są w stanie mniej lub bardziej umiejętnie kontrolować i używać do walki.

Poza tym każdy lvl 2 posiada unikalną dla siebie umiejętność, która posiada podobną naturę do daru i jest używana do walki, jak do tej pory nie stwierdzono u żadnego z nich występowania umiejętności ataku umysłu swoich przeciwników, jednak badania na tym etapie wciąż trwają. W niektórych przypadkach potwory posiadają również coś w rodzaju pancerza co skutecznie chroni je przed atakami.

Zauważono również, że im więcej osób zabiją i wchłoną ich "energię" tym bardziej krwawoczerwoną barwę przybiera piasek, a same potwory również zyskują wyższe sprawności fizyczne (są szybsze, silniejsze i bardziej odporne na ataki).


LVL 3 - ??

Nigdy nic nie wiadomo na razie niczego nie zauważono, jednak wielu naukowców organizacji podejrzewa, że ich ewolucja nie skończy się tylko na tzw. "lvl 2gim".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz